A szerződéstől írásban vagy e-mailben lehet elállni. Az áru visszaküldéséhez használhatja űrlapunkat.
Az árut küldje el címünkre: AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Az utánvétellel küldött csomagokat nem fogadjuk el.
Legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a kifizetett összeget, beleértve a szállítási és egyéb költségeket is. A befizetett összeget ugyanolyan módon térítjük vissza, mint ahogyan Ön a megrendelésért fizetett. Ha azt szeretné, hogy a befizetését a bankszámlájára térítsük vissza, kérjük, adja meg a számlaszámát a visszavonási űrlapon.
Ha a legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, a drágább szállítási mód többletköltségét nem térítjük vissza.
Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik.
Felhívjuk figyelmét, hogy a vevő felelős az értékcsökkenésért és az áruk sérüléséért.
Az indokolás nélküli elállás nem lehetséges, ha Ön az árut üzleti tevékenysége során vásárolta.
Nem lehet elállni olyan szerződéstől sem, amelynek tárgya:
- egyedi termékek szállítása;
- gyorsan romló vagy romlandó áruk szállítása;
- védőcsomagolásba zárt áru szállítása, ha a védőcsomagolás a szállítást követően sérült.
Reklamációt (a hibákért való felelősségi jogokat) írásban vagy e-mailben nyújthat be.
Az árut küldje el címünkre: AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Az utánvétellel küldött csomagokat nem fogadjuk el.
Legkésőbb 30 nappal az áru átvételét követően az Ön reklamációját rendezik, leggyakrabban az áru kicserélésével vagy az áru vételárának visszatérítésével.
A reklamáció kezelésének további lehetőségei: a javított áru átadása, az áru árából ésszerű árengedmény fizetése, írásbeli felhívás a reklamáció megoldásának átvételére vagy a reklamáció indoklással ellátott elutasítása.
A reklamációhoz szükséges áru szállításának költségei a vevőt terhelik. Elismert reklamáció esetén a reklamáció költségeit az Eladó viseli, a kifizetett postaköltséget a reklamáció feldolgozása után visszatérítjük Önnek.