Az áruk visszaküldése

Ha Ön vissza kívánja küldeni az árut, az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

Ön az áru leszállítása előtt is elállhat a szerződéstől.

Hogyan küldhetem vissza az árut?

A szerződéstől írásban vagy e-mailben lehet elállni. Az áru visszaküldéséhez használhatja űrlapunkat.

Az árut küldje el címünkre: AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Az utánvétellel küldött csomagokat nem fogadjuk el.

Hogyan zajlik a visszatérítési folyamat?

Legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a kifizetett összeget, beleértve a szállítási és egyéb költségeket is. A befizetett összeget ugyanolyan módon térítjük vissza, mint ahogyan Ön a megrendelésért fizetett. Ha azt szeretné, hogy a befizetését a bankszámlájára térítsük vissza, kérjük, adja meg a számlaszámát a visszavonási űrlapon.

Ha a legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, a drágább szállítási mód többletköltségét nem térítjük vissza.

Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik.

Felhívjuk figyelmét, hogy a vevő felelős az értékcsökkenésért és az áruk sérüléséért.

Mikor nem lehet elállni a szerződéstől?

Az indokolás nélküli elállás nem lehetséges, ha Ön az árut üzleti tevékenysége során vásárolta.

Nem lehet elállni olyan szerződéstől sem, amelynek tárgya:

  • egyedi termékek szállítása;
  • gyorsan romló vagy romlandó áruk szállítása;
  • védőcsomagolásba zárt áru szállítása, ha a védőcsomagolás a szállítást követően sérült.

Árucsere

Technikai okokból nem áll módunkban a kiszállítás után kicserélni az árut. Ha az árut már kiszállították, és Ön másikat szeretne, akkor új megrendelést kell létrehoznia. A nem kívánt áru visszaküldésekor kérjük, kövesse ugyanazt az eljárást, mint amikor eláll a szerződéstől.

Reklamáció

A szállított termék gyártási hibás, vagy a hiba a 24 hónapos jótállási időn belül jelentkezik? Ön reklamálhatja az árut.

Hogyan reklamálhatok az árukra?

Reklamációt (a hibákért való felelősségi jogokat) írásban vagy e-mailben nyújthat be.

Az árut küldje el címünkre: AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Az utánvétellel küldött csomagokat nem fogadjuk el.

Hogyan működik a reklamációs eljárás?

Legkésőbb 30 nappal az áru átvételét követően az Ön reklamációját rendezik, leggyakrabban az áru kicserélésével vagy az áru vételárának visszatérítésével.

A reklamáció kezelésének további lehetőségei: a javított áru átadása, az áru árából ésszerű árengedmény fizetése, írásbeli felhívás a reklamáció megoldásának átvételére vagy a reklamáció indoklással ellátott elutasítása.

Ki viseli a reklamáció költségeit?

A reklamációhoz szükséges áru szállításának költségei a vevőt terhelik. Elismert reklamáció esetén a reklamáció költségeit az Eladó viseli, a kifizetett postaköltséget a reklamáció feldolgozása után visszatérítjük Önnek.